מכונות אוטומטיות למכירת מזון טרי – הכנסה אוטומטית, בהשקעת זמן וכסף מינימלית

תוכן עניינים

אין יזם שלא חולם על הזדמנות עסקית שמייצרת הכנסה כבר מהיום הראשון, עם השקעה מינימלית של זמן וכסף ובלי ההוצאות הכבדות על השכרת חנות, השיפוץ שלה, גיוס וניהול צוות עובדים והוצאות פרסום ושיווק.

אז יש לנו בשורה משמחת לכל היזמים- אפשר להתעורר, לשטוף את הפנים ולהבין שזה ממש לא חלום!

מאות יזמים, בדיוק כמוך, כבר הבינו שקו חלוקה של מכונות אוטומטיות למכירת מזון טרי המוצבות בריכוזי קהל שבוי ומוכרות בשבילם 24/7, זו הזדמנות עסקית פשוטה לביצוע וכדאית במיוחד עם החזר השקעה מהיר.

מדוכן בשוק למקרר עם חיישני משקל דיגיטליים

עולם הקמעונאות עבר עם השנים אבולוציה מדוכן צבעוני בשוק שבו עומד מוכר חייכן (או עצבני) עם משקל המאזניים המחליד, לחנויות רחוב ומשם לרשתות גדולות וקניונים. אבל המהפכה האמיתית מתרחשת ברגעים אלה ממש ואתם לא רוצים לפספס אותה! כי הכלל החשוב ביותר בעסקים הוא להיות בין הראשונים שמביאים את הבשורה החדשנית ולא להיות עוד פלאפלייה ברחוב עמוס פלאפליות..

בשנים האחרונות, יחד עם ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הקמעונאות והבנה שהצרכן היום דורש לקבל שירות מהיר ויעיל עם מינימום התעסקות ובזבוז זמן ואפילו מוכן לשלם על כך יותר, גם תחום מכונות מזון אוטומטיות, עובר מהפכה טכנולוגית מואצת.

אותן מכונות אוטומטיות "טפשות" שרק צריך לשלשל לתוכן מטבעות ולקבל בקבוק משקה קר, חטיף או סנדוויץ, הופכות כיום למפלצות טכנולוגיות ומביאות את הבשורה העדכנית בתחום היזמות הקמעונאית:

מקרר חכם אוטומטי המהווה נקודת מכירה אוטונומית לא מאויישת. המקרר מצוייד בחיישני משקל דיגיטליים, מערכת פיזור קירור אחיד לשמירת טריות מקסימלית, ומערכות שליטה ובקרה מתקדמות המספקות בזמן אמת דוחות, מידע ותמונה מלאה על המלאי והמכירות, ומאפשרות לבצע שינויים בתמחור ולהציע מבצעים מרחוק, בכל רגע נתון. גם כשאתם בכיף שלכם על הספה בסלון או עם הילדים בג'ימבורי.

להקים עסק עם מינימום התעסקות!

המקרר האוטונומי החכם של חברת  Green's Retail המובילה בתחום קווי חלוקה של מכונות אוטומטיות למכירת מזון טרי בישראל, מהווה הזדמנות עסקית ייחודית, ליזמים צעירים או ותיקים, להקמת עסק חדש או הרחבת עסק קיים, המייצר הכנסה קבועה 24/7.

המקרר מתפקד כסניף עצמאי של העסק ומאפשר להציג ולמכור מגוון מוצרים מקוררים טריים לצד מוצרים יבשים וליהנות ממחזורי מכירות גבוהים, עם השקעה של שעות עבודה בודדות בשבוע וללא עלויות הקמה ותפעול חנות פיזית וצוות עובדים.

בעולם העסקים שבו זמן שווה כסף, החיסכון הניכר בזמן התפעולי שהוא מצריך מבעל העסק/היזם, שווה הרבה כסף. כל מה שנדרש זה למלא את המקרר החכם במוצרים פעם או פעמיים בשבוע ואת כל שאר תהליכי המכירה, הוא כבר יעשה לבד. בלי לצאת להפסקות, בלי לריב עם לקוחות ובלי לבקש תוספות שכר.

מגוון מסלולי ההתקשרות- השכרה, קנייה או ליסינג של מקרר חכם וסיוע פעיל באיתור מיקומים בהם ימוקם המקרר בריכוזי קהל, מאפשר לכל יזם להתקדם בקצב שמתאים לו- להתחיל עם קו חלוקה של מקרר אחד או שניים ולהתרחב בהמשך עם מקררים נוספים, בהתאם להשקעה הכספית וזמן העבודה שרוצים או יכולים להשקיע.

חשוב לזכור שבשונה מחנות פיזית שמצריכה השקעה כספית ניכרת והוצאות תפעוליות ושיווקיות, המקרר החכם נייד על גלגלים ודורש רק חיבור לחשמל ולאינטרנט. כך שניתן להעביר אותו בקלות ובמהירות למיקום אחר, במידה והמיקום הקיים לא מביא לתוצאות העסקיות הרצויות. 

עושים הכל כדי שלא תפסיקו למכור!

לאחר עשרות שנות ניסיון בתפעול עצמאי של קווי חלוקה של מכונות אוטומטיות למכירת מזון וליווי אלפי לקוחות בקווי החלוקה שלהם, אנחנו מאמינים שרק המצב של win-win שבו שני הצדדים מרוצים, הוא הסיבה להצלחתנו במשך שנים רבות. האינטרס המובהק שלנו זה שכל יזם שעובד איתנו, יצליח לנהל קו חלוקה משגשג ורווחי במיוחד. לטובת אותם יזמים ובעלי עסקים, אנחנו מייבאים ומשווקים כיום את המקררים החכמים והמתקדמים מסוגם בעולם ומאפשרים להם להקים עסק עצמאי באמצעות:

ליווי צמוד ופתרונות מימון- אנחנו מלווים אתכם לאורך כל התהליך ומציעים ליווי והדרכה מקצועית, פתרונות מימון לרכישת המקרר, איתור מיקומים אטרקטיביים להצבתו, סיוע במו"מ מול ספקים, עזרה בתמחור המוצרים ועוד.

למכור מה שרוצים, מתי שרוצים ואיפה שרוצים- המקרר החכם של Green's Retail מאפשר להציג ולמכור 24/7 מגוון ענק של מוצרי מזון ומשקאות טריים ומקוררים לצד מוצרים יבשים כמו ציוד משרדי, אביזרים למכשירים סלולריים, גאג'טים ועוד שאינם דורשים קירור, בכל גודל ומשקל (כמעט)

קהלים חדשים, הכנסות חדשות-הגעה לקהלים חדשים במיקומים גיאוגרפיים מרחוקים שלא נחשפים למוצר/לחנות הפיזית שלכם, או לאחר שעות הפתיחה, ובכך להגדיל את מחזור המכירות. 

גמישות בגודל ובמשקל המוצר-המקרר מודלרי ומאפשר גמישות מירבית בגודל ובמשקל המוצרים שניתן למלא בו, כך שאין צורך להתפשר על גודל, משקל ואריזת המוצר. 

מקרר חכם, הזדמנות עסקית חכמה! 

המקרר האוטונומי החכם של Green’s Retail מצוייד במגוון טכנולוגיות ההופכות אח חווית הקנייה של הלקוח למהירה, פשוטה, ידידותית ומהנה. וכשהלקוח מרוצה- המחזור עולה.

בשונה ממכונות אוטומטיות רגילות שבהן הלקוח יכול לבחור מוצר רק מעבר לזכוכית ולבצע רכישה אחת בכל פעם, במקרר החכם פתיחת הדלת נעשית לאחר זיהוי הלקוח באמצעות אפליקציה ייעודית, כרטיס אשראי, כרטיס עובד או כרטיסי סיבוס/תן ביס. 

חיישני משקל דיגיטליים הנמצאים על מדפי המקרר וחיישני נפח ותנועה מזהים את המוצר שנלקח או מוחזר למדף ובכך מאפשרים ללקוח להוציא את המוצר, לבחון את מרכיביו ותכולתו ולהחליט האם לקנות אותו או להחזיר למדף ולבחור מוצר אחר. 

לוח פיקוד ממוחשב מזהה מיד עם סגירת דלת המקרר שאכן בוצעה רכישה ומבצע את החיוב כאשר ניתן לרכוש, בקנייה אחת, מספר מוצרים ולקבל עליהם חשבונית קבלה אחת מרוכזת.

בנוסף מציע המקרר החכם מגוון יתרונות בולטים למקסום המכירות בנקודת המכירה:

גם חכם גם יפה- המקרר החכם והאלגנטי משדר מראה חדשני, מתקדם וטכנולוגי. ניתן למתג אותו בלוגו ובצבעי העסק, כדי שיתאים למיתוג העסקי. 

עצמה אמריקאית, שכל ישראלי- שילוב מנצח בין מוצר חזק, אמין ואיכותי תוצרת ארה"ב (מאושר מכון התקנים הישראלי ותקני מזון אמריקאים מחמירים) לטכנולוגיה מתקדמת, חכמה וידידותית למשתמש, פרי פיתוח תעשיית ההייטק הישראלית. 

מקסימום טריות, מינימום בזבוז- בזכות מערכת פיזור קירור אחיד ואיכות הדלתות, המקרר האוטומטי מבטיח שמירה אופטימלית על טריות המוצרים לאורך זמן ובכך מפחית משמעותית זריקת מזון והפסדים.

תמיכה במגוון אמצעי תשלום- מערכת החיוב של המקרר תומכת במגוון אמצעי תשלום- אפליקציה ייעודית, כרטיס אשראי, כרטיס עובד או כרטיסי סיבוס/תן ביס. 

קל לניוד ולתפעול- המקרר נייד על גלגלים וקל להעביר אותו ממקום למקום לפי הצורך.כל מה שנדרש זה חיבור לחשמל וגישה לאינטרנט.

מקרר אוטומטי חכם מבית טוב

Green's Retail הינה החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות חכמים לנקודות מכירה.

החברה שפועלת מ-1998, משווקת, מפעילה ומתחזקת מכונות מכירה אוטומטיות, לצד ייבוא ושיווק בלעדי של מקרר אוטומטי חכם. 

בזכות הניסיון הרב שלנו במכירה, השכרה ותפעול קווי חלוקה, הלקוחות שלנו יכולים לרוץ קדימה ולפתח את העסקים שלהם, בידיעה שאנחנו כאן כדי לספק להם פתרונות מתקדמים בחזית הטכנולוגיה, עם ביטחון ושקט תפעולי, אחריות ושירות תומך.

אז אם אתם חושבים על הקמת או הרחבת עסק בתחום קו חלוקה של מכונות אוטומטיות לממכר מזון טרי, אתם מוזמנים לצאת לדרך יחד איתנו וליהנות מכל היתרונות העסקיים שיש למקרר אוטונומי חכם מבית טוב להציע.

אורך הכתבה:

לשיחת יעוץ עם נציג השאירו פרטים

נשמח לדבר, להכיר ולראות איך המקרר החכם שלנו, יוכל לחמם גם את העסקים שלך!

דילוג לתוכן