המשרד צועד על קיבתו – מתקדמים למקרר אוטומטי חכם למשרד!

תוכן עניינים

אין מישהו שעובד בארגון גדול או משרד ולא מכיר את התופעה הזאת- בסביבות 11:30 בבוקר מתחיל הטקס היומי, שחוזר על עצמו בכל יום ובו העובדים מאבדים ריכוז ומתחילים בשיחות מסדרון או ווצאפ קדחתניות על הנושא הכי חשוב בעולם- אז מה אוכלים היום?!?

כעבור כחצי שעה חלק אחר מהעובדים כבר מתחילים לצעוד כמו זומבים במסדרונות לכיוון המטבח ושולפים מהמקרר את הקופסאות והשקיות שהביאו מהבית, וחגיגת חימום האוכל וחיתוך הירקות לסלט, נכנסת להילוך גבוה.

מקבלי החלטות בארגונים, משרדים וחברות גדולות במשק כמו מנהלי.ות משאבי אנוש ומנכ"לים כבר הפנימו- הדבר החשוב ביותר לצוות העובדים שלהם, מעבר לכל הפינוקים, האירועים והמסיבות, זה זמינות האוכל במקום העבודה, וככל שזה יהיה זמין, נגיש, איכותי וטעים, זה יחסוך לארגון זמן עבודה קריטי מבוזבז ויגרום לעובד להיות שבע, מרוכז, פרודוקטיבי ומרוצה יותר. ועובד מרוצה=ארגון מרוצה.

מקרר אוטומטי חכם, פתרון משרדי מושלם!

אם אתם מקבלי החלטות ועובדים במשרדים גדולים, חברות הייטק, מתחמי משרדים להשכרה, מוסדות ציבור, גופים פיננסיים, בתי חולים ועוד, אתם בטח מכירים את המכונות האוטומטיות לממכר מזון שניצבות בתחנות דלק, חדרי המתנה בבתי חולים ובמשרדים. 

בשנים האחרונות, יחד עם ההתפתחות הטכנולוגית והבנה שהלקוח היום דורש לקבל שירות מהיר ויעיל עם מינימום התעסקות ובזבוז זמן ואפילו מוכן לשלם על כך יותר, גם תחום מכונות מזון אוטומטיות, עובר מהפכה טכנולוגית מואצת.

אותן מכונות אוטומטיות "טפשות" שרק צריך לשלשל לתוכן מטבעות ולקבל בקבוק משקה קר, חטיף או סנדוויץ, הופכות כיום למפלצות טכנולוגיות ומביאות את הבשורה העדכנית בתחום מכונות הממכר האוטומטיות מבית Green's Retail: 

מקרר אוטומטי למשרד המאפשר להציע לעובדים שלכם, לאורך כל היום 24/7, מגוון ענק של מוצרי מזון ומשקאות טריים ומקוררים לצד מוצרים יבשים שאינם דורשים קירור, בכל גודל ומשקל (כמעט), ללא כל התעסקות תפעולית מצד הארגון, ועם שליטה ובקרה על חלוקת המוצרים, הכמויות והעלויות לכל עובד ועובד.

המקרר האוטונומי החכם של Green’s Retail מצוייד במגוון טכנולוגיות ההופכות אח הפסקת האוכל של העובד למהירה, פשוטה, ידידותית ומהנה. 

בשונה ממכונות אוטומטיות רגילות שבהן העובד יכול לבחור מוצר רק מעבר לזכוכית ולבצע רכישה אחת בכל פעם, במקרר החכם פתיחת הדלת נעשית לאחר זיהוי הלקוח באמצעות אפליקציה ייעודית, כרטיס אשראי, כרטיס עובד או כרטיסי סיבוס/תן ביס. 

חיישני משקל דיגיטליים הנמצאים על מדפי המקרר וחיישני נפח ותנועה מזהים את המוצר שנלקח או מוחזר למדף ובכך מאפשרים לעובד להוציא את המוצר, לבחון את מרכיביו ותכולתו ולהחליט האם לקנות אותו או להחזיר למדף ולבחור מוצר אחר. 

לוח פיקוד ממוחשב מזהה מיד עם סגירת דלת המקרר שאכן בוצעה רכישה ומבצע את החיוב כאשר ניתן לרכוש, בקנייה אחת, מספר מוצרים.

אתם מחליטים מה, אנחנו נדאג למלא!

מתוך הבנה שאין לכם את הזמן, הסבלנות והאנרגיות להתעסק עם תפעול המקרר המשרדי, אתם רק צריכים לשכור או לקנות את המקרר החכם באחד ממסלולי ההתקשרות הגמישים של  Green’s Retail ולבחור את סוגי המוצרים שתרצו להציע לעובדים שלכם מתוך מגוון מוצרים רחב.

אנחנו נדאג שספקי המוצרים הנבחרים ימלאו את המקרר האוטומטי באופן שוטף, בכל הדברים הטובים שיעשו לעובדים שלכם שמח בבטן ועל הנשמה.

לצד מגוון מוצרי מזון ומשקאות טריים ומקוררים, ניתן להציג ולחלק באמצעות המקרר החכם גם מוצרים יבשים שאינם דורשים קירור כמו ציוד משרדי ומוצרים נוספים בכל גודל ומשקל (כמעט) ולשלוט בכמויות ובעלויות לכל עובד.

מקרר חכם אחד, המון יתרונות!

המקרר המשרדי האוטומטי של Green’s Retail מאפשר לכם לצאת גדולים מול העובדים שלכם וליהנות ממגוון יתרונות בולטים לעסק:

מינימום תפעול, מקסימום גמישות- מסלולי התקשרות גמישים המותאמים לצרכים השונים של כל ארגון: ליסינג על המקרר עם אספקה שוטפת של מוצרים טריים על פי תפריט שנקבע מראש או ליסינג ללא אספקת מוצרים- מאפשר לארגון לבחור ספק מזון חיצוני באופן עצמאי.

שליטה ובקרה- מערכות שליטה ובקרה מתקדמות מספקות בזמן אמת דוחות, מידע ותמונה מלאה על המלאי ומאפשרות שליטה ובקרה על המוצרים אותם לוקח כל עובד ובכך למנוע בזבוז ולקבוע את כמות הפריטים והעלויות לכל עובד. 

גם חכם גם יפה- המקרר החכם והאלגנטי משדר מראה חדשני, מתקדם וטכנולוגי. ניתן למתג אותו בלוגו ובצבעי העסק, כדי שיתאים למיתוג העסקי. 

עצמה אמריקאית, שכל ישראלי- שילוב מנצח בין מוצר חזק, אמין ואיכותי תוצרת ארה"ב (מאושר מכון התקנים הישראלי ותקני מזון אמריקאים מחמירים) לטכנולוגיה מתקדמת, חכמה וידידותית למשתמש, פרי פיתוח תעשיית ההייטק הישראלית. 

מקסימום טריות- בזכות פיזור קירור אחיד ואיכות הדלתות, המקרר מבטיח שמירה אופטימלית על טריות המוצרים לאורך זמן ומונע בזבוז.

תמיכה במגוון אמצעי תשלום- מערכת החיוב של המקרר תומכת במגוון אמצעי תשלום- אפליקציה ייעודית, כרטיס אשראי, כרטיס עובד או כרטיסי סיבוס/תן ביס.

מקרר אוטומטי חכם מבית טוב

Green's Retail הינה החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות חכמים לנקודות מכירה.

החברה שפועלת מ-1998, משווקת, מפעילה ומתחזקת מכונות מכירה אוטומטיות, לצד ייבוא ושיווק בלעדי של מקרר אוטומטי חכם. 

בזכות הניסיון הרב שלנו במכירה, השכרה ותפעול מכונות וקווי חלוקה לארגונים, משרדים ומוסדות, הלקוחות שלנו יכולים לרוץ קדימה ולפתח את העסקים שלהם, בידיעה שאנחנו כאן כדי לספק להם פתרונות מתקדמים בחזית הטכנולוגיה, עם ביטחון ושקט תפעולי, אחריות ושירות תומך.

אז אם אתם חושבים להציב או להחליף את המכונות אוטומטיות הישנות שברשותכם ולהתקדם למקרר אוטומטי חכם, אתם מוזמנים לצאת לדרך יחד איתנו וליהנות מהניסיון הרב שלנו וממקררים חכמים מבית טוב.

אורך הכתבה:

לשיחת יעוץ עם נציג השאירו פרטים

נשמח לדבר, להכיר ולראות איך המקרר החכם שלנו, יוכל לחמם גם את העסקים שלך!

דילוג לתוכן